We all see the world, we see it's sad and hopeless. So what if we saw it upside down

Shaقلوب

أول كومنت

Saturday, July 14, 2007 by Sha2loob


أول تعليق يجيلك يستحق أكتر من إنك ترد عليه

يستحق أكتر من إنك تبعت هدية للي كتبة

أو حتى إنك تعملة موقع علشانة

إحساس جديد أول مرة أعرفه

إن حد متعرفوش ومتربطوش بيك أي صلة

غير إنه شاف كلامك وعجبه

هو صحيح الموضوع معايا مختلف

واللي زارت البلوج زارته مجامله

رغم إنها برضه متعرفنيش

وتعليقها كان جميل وبيقول على اللي أنا كاتبه كلام حلو

ماهي مجاملة بقى

بس برضه دي مش مشكلة

ده ميمنعش إني حاسس بالسعادة

يا عم ده كفاية إن في في الدنيا حد

ممكن يجاملك

وهو ميعرفش انت مين

ومش مستني منك حاجة

أنا سعيد جداً بزيارة عاشقة الوطن للبلوج

ويارب ألاقي حد تاني يدخل على البلوج يقرأ اللي أنا بكتبه

ويعلق عليه

يمدح أو يزم مش مشكلة

المهم إنه يعلق

بس أنا حالياً سعيد

وشكراً للي خلتني أحس بالسعادة دي

منغير متعرفني

Filed under having  

4 comments:

Bella said...

جميل جدا وجديد ان الواحد يعمل مدااخلة مخصوص لاول تعليق يجيله

انا جيت ارد عندك مش مجاملة

بس لان عجبني طريقة ردودك في المدونة عندي
فجيبت اشوف كاتب ايه عندك

عن نفسي باعمل كده دايما لاارد للمجاملة

ارد اذا كان الموضوع يستحق الرد او بمعنى اصح اذا كان كلامي مفيد وسيفتح زاوية جديدة في النقاش

مدونتك حلوة وشكلي ح اجي كتير هنا

تحياتي

Sha2loob said...

شكراً جداً يا بيلا (هو أنا كاتب اسمك صح) بجد أنا سعيد جداً ويارب أقدر أقول حاجة جديدة أو مفيدة أو على أقل تقدير مسلية. سعيد بالزيارة ويارب تتكرر كتير

عاشقة الوطن said...

شقلوب
ازيك ايه اخبارك

بجد انا مش عارفة أشكرك قد ايه على البوست ده والكلام الجميل اوى ده اللى انا مستحقوش

يابنى انا مش بجاملك فى اى حاجة
انا بجد عاجبنى كلامك وموضوعك

وبجد بجد شكرا جزيلا لك

Sha2loob said...

عاشقة الوطن
شقلوب بخير طول أما فيه حد بيقراله وبيعلق على كلامه. تحياتي ليكي
ومحدش بيشكر حد علشان عبر عن حاجة هو حاسسها